DEL
Har du alt til træning

Er du klar på at træne? HVOR klar på at træne er du egentlig?

Er du den modne træningstype, der har trænet længe og har lagt en fast plan for, hvornår du træner, hvad du træner af kroppen, hvad du træner med, har lagt en kostplan og utallige ting mere af forberedelse?

Eller er du mere som gennemsnitsdanskeren, der måske har fået lidt dårlig samvittighed over, at maven buler lidt for meget ud, eller at man over en længere periode måske var lidt for glad for firmaets buffet?

Det kan også være, du har været ude for et uheld eller på anden måde er endt i en genoptræningsituation, hvor din krop har behov for at komme på hægterne igen.

Det er på ingen måde for at stille en af de ovennævnte typer ud (og der findes skam flere), for enhver lyst til at træne og motionere skal udelukkende bifaldes, og derfor har vi skrevet dette indlæg for at se, om du har tjek på, hvad du skal gøre for at have alt til træning.

At træne er jo ikke udelukkende at tage en løbetur hist og her. Hvis du virkelig gerne vil have noget seriøst ud af din træning, så handler det om at lægge en plan for, hvordan du eventuelt kommer i form, smider de nødvendige kilo, får styrketrænet, genoptrænet eller slet og ret får vedligeholdt formen.

Du kan jo eventuelt skaffe dig dit eget fitness-udstyr, så du slipper for at besøge et fitness-center. Men hvis du alligevel besøger et fitness-center, har du så husket at supplere med det relevante protein-pulver, købt det bedste kosttilskud og generelt forberedt dig korrekt til at lave en god omgang træning?

Hvis man træner forkert, kan man nemlig komme til at belaste kroppen forkert, så inden det sker skal du besøge den danske hjemmeside Pump.dk for at få de bedste råd, kosttilskud, proteinpulver og fitness-udstyr, så du kan få trænet korrekt – du finder stort set alt relevant i den forbindelse derinde.